AlDəyiş Plus xidməti

AlDəyiş Plus nədir?

Mobil telefonda qüsurlar yarandıqda telefon yenisi ilə əvəz edilir (yeni telefon standart zəmanətlə təqdim edilir, və bu halda alıcı, əlavə məbləğ ödəyərək yenidən “AL-DƏYİŞ” xidmətinə qoşula bilər).
Proqram təminatında qüsurlar yarandıqda yalnız telefona proqram yazılır (telefon yenisi ilə əvəz edilmir). Proqram yazıldıqdan sonra qüsur aradan qaldırılmasa telefon yenisi ilə əvəz edilir.
 
  •   Proqram yazılması üçün telefon 2 iş günü Texniki Servis Mərkəzində saxlanıla bilər.
  •   Proqram yazılarkən telefonun yaddaşında olan bütün məlumatlar (nömrələr, şəkillər, video yazılar və digər) silinə bilər.
 
Telefonun komplektinə aid adapter, qulaqlıq, batareya və yaddaş kartında nasazlıqlar yarandıqda (mexaniki zədə olmamaq şərti ilə) yalnız həmin hissə dəyişdirilir.
 
 
Zəmanət müddəti ərzində İSTİFADƏÇİNİN TƏQSİRİNDƏN
  • Sığortalanmış elektron cihazın olduğu ərazidə edilən oğurluq və ya oğurluğa cəhd (sındırmaqla əraziyə daxil olma ilə baş verən oğurluq);
  • Qısa qapanma, cərəyan dəyişiklikliyi (artma və ya azalma), induksiya cərəyanının təsiri;
  • Su və nəmişliyin təsiri və bunların səbəb olduğu korroziya;
  • Elektron cihazların sınması

 

Şərtsiz azadolma

Qismi zərər halında hər bir cihaz üzrə sığorta təmir xərclərinin 20%-i müştəri üzərinə düşür

Tam zərər halında

  • ilk 3 aya kimi (daxil olmaqla) hadisə baş verən günə cihazın bazar dəyərinin 20%-i müştəri üzərinə düşür
  • 3 aydan 6 aya kimi (daxil olmaqla) 40%-i müştəri üzərinə düşür
  • 6 aydan 9 aya kimi (daxil olmaqla) 50%-i müştəri üzərinə düşür
  • 9 aydan sonra 70%-i müştəri üzərinə düşür