AlDəyiş Plus xidməti

AlDəyiş Plus xidməti - ən güvənli zəmanətdən də üstün

Adi zəmanətdən üstün nə ola bilər? – Yalnız Aldəyiş Plus xidməti!

Azərbaycanda ilk dəfə WorldTelecom şirkəti tərəfindən təqdim edilən  Aldəyiş Plus xidməti mobil telefon alıcılarına misilsiz imtiyazlar qazandırır.

Aldəyiş Plus-un bir çox plusları var: 

  • Zəmanət dövrü ərzində telefonda istehsalçının təqsirindən hər hansı bir problem yaranarsa, həmin telefon təmirsiz, dərhal yenisi ilə əvəz olunur. Üstəlik, ona ikinci dəfə də standart zəmanət verilir, və siz əlavə məbləğ ödəməklə yenidən “Aldəyiş Plus” xidmətinə qoşula bilirsiniz.
  • Hətta müştərinin təqsirindən (məs., suya düşmə, nəmçəkmə, qısa qapanma, fiziki zədə və s.) telefonda problem yaranarsa, AlDəyiş Plus yenə də köməyinizə gələcək və təmir xərclərinin 80%-ni WorldTelecom öz üzərinə götürəcək.

Əgər telefon qeyd edilən səbəblərdən tam yararsız hala düşübsə və onun təmiri mümkün deyilsə, və ya oğurlanıbsa, müştəriyə yeni telefon təqdim edilir - bu təqdirdə də WorldTelecom müəyyən məbləğın ödənilməsini öz öhdəsinə götürür. Ödənilən məbləğ hadisənin baş verdiyi vaxtdan asılıdır:

əgər hadisə zəmanət dövrünün ilk 3 ayında baş veribsə, müştəri telefonun bazar qiymətinin yalnız 20%-ni, 3-6 aya kimi  - 40%-ni, 6-9 aya kimi  - 50%-ni, 9 aydan sonra 70%-ni ödəyəcək.
  • Komplektə daxil olan adapter, qulaqlıq, batareya və yaddaş kartında nasazlıq olarsa (mexaniki zədələnmədən başqa), həmin hissələr də dərhal yenisi ilə əvəz olunur.

Qeyd:nadir hallarda yaranan problemlər telefonun nasazlığı ilə deyil, proqram təminatındakı  səhvlərlə bağlı ola bilər. Bu halda telefon əvəz olunmur, sadəcə proqram təminatı yenilənir. Bu halda  telefon 2 iş günü Texniki Servis Mərkəzində saxlanıla bilər. Proqram yazılarkən telefonun yaddaşında olan məlumatlar (nömrələr, şəkillər, video və digər) silinə bilər.

 

 AlDəyiş Plus-un plusu çox, minusu yox!