AlDəyiş nədir?

Mobil telefonda qüsurlar yarandıqda telefon yenisi ilə əvəz edilir (yeni telefon standart zəmanətlə təqdim edilir, və bu halda alıcı, əlavə məbləğ ödəyərək yenidən “AL-DƏYİŞ” xidmətinə qoşula bilər).
Proqram təminatında qüsurlar yarandıqda yalnız telefona proqram yazılır (telefon yenisi ilə əvəz edilmir). Proqram yazıldıqdan sonra qüsur aradan qaldırılmasa telefon yenisi ilə əvəz edilir.
 
  •   Proqram yazılması üçün telefon 2 iş günü Texniki Servis Mərkəzində saxlanıla bilər.
  •   Proqram yazılarkən telefonun yaddaşında olan bütün məlumatlar (nömrələr, şəkillər, video yazılar və digər) silinə bilər.
 
Telefonun komplektinə aid adapter, qulaqlıq, batareya və yaddaş kartında nasazlıqlar yarandıqda (mexaniki zədə olmamaq şərti ilə) yalnız həmin hissə dəyişdirilir.
 
 
Zəmanət müddəti ərzində İSTİFADƏÇİNİN TƏQSİRİNDƏN mobil telefonda qüsurlar yarandıqda (fiziki və ya elektrik təsir, zərbə, telefonun içərisinə maye və ya kənar maddələrin düşməsi, cihazın daxilinə başqa yerdə qeyri peşəkar müdaxilə kimi hallar) həmin qüsurlu telefonu Şirkətə geri qaytarmaqla eyni modelin təzəsi 20% endirimlə təqdim edilir.