Sadəcə WorldTelecom-da "Al-Dəyiş" zəmanəti!

Sadəcə WorldTelecom-da 'Al-Dəyiş' zəmanəti!

Hər zaman siz müştərilərin məmnuniyyətini düşünən World Telecom mağazalar şəbəkəsi sizə heç bir yerdə rastlaşmayacağınız ödənişli “Al-Dəyiş” zəmanət fürsətini təqdim edir.

- Belə ki, “Al-Dəyiş” zəmanəti çərçivəsində World Telecom mağazalarından aldığınız hər bir mobil telefonda sizə verilmiş sözügedən zəmanət müddətində istehsal qüsuru ortaya çıxarsa, biz həmin telefonu yenisi ilə (yeni telefon standart zəmanətlə təqdim edilir və məhdudiyyət qoyulmur) əvəz edirik.
- Yaranan qüsurların təmiri mümkündürsə, bu zaman telefon şirkətimiz hesabına təmir edilir.
- Əgər proqram təminatında qüsurlar yaranıbsa, bu zaman telefon ancaq yeni proqram təminatı ilə təmin olunur ki, yenisi ilə əvəz edilməsinə ehtiyac qalmır. Yalnız bundan sonra qüsur aradan qalxmazsa, telefon yenisi ilə dəyişdirilir.
- Nəzərinizə çatdıraq ki, yeni proqram təminatı yazılarkən telefon 2 iş günü müddətində Texniki Servis mərkəzində saxlanıla bilər.
- Telefonun yaddaşında olan bütün informasiyalar (nömrələr, şəkillər, videolar, sənədlər v s.) silinə bilər.
- Telefon dəstinə aid olan adapter, qulaqlıq, batareya, yaddaş kartı kimi hissələrdə qüsur yarandığı təqdirdə isə, əgər bu qüsur mexaniki zədə nəticəsində yaranmayıbsa, yalnız həmin hissələr dəyişdirilir.

Sual oluna bilər ki, bəs istifadəçi təqsirindən qüsur yaranarsa (mexaniki zədə, ağır zərbə, telefonun içərisinə maye və ya kənar maddələrin daxil olması, cihazın daxilinə qeyri-peşəkar müdaxilə kimi hallar) necə olacaq?

- Bu halda biz sizə həmin qüsurlu modeli şirkətə qaytarmaqla, eyni modelin yenisini 20% endirimlə təqdim edirik.
- Telefonun təmiri mümkün olduğu halda qüsurlu cihaz istifadəçi hesabına endirimlə (ancaq istifadə ediləcək ehtiyat hissələrinin qiymətini ödəməklə) təmir edilir.

Həmçinin, diqqətinizə çatdıraq ki, nasazlıqların aşkara çıxarılması səbəbindən alıcının iştirakı ilə mobil telefon və ya onun aksesuarları Texniki Servis mərkəzinin əməkdaşları tərəfindən sökülüb, hissələri bir-birindən ayrıla bilər. Bu zaman alıcı xüsusi sənədi imzalamaqla:
- Telefonun servisə təhvil verilərkən yeni, işlək vəziyyətdə olmasını, üzərində hər hansı bir cızıq və ya zədə olmadığını
- Zəmanət şərtləri ilə tanış olub, qəbul etdiyini təsdiqləmiş olur.